بررسي اثربخشي بازي هاي درماني در بهبود تمرکز و کاهش رفتارهاي تکانشگري کودکان ADHD

بررسي اثربخشي بازي هاي درماني در بهبود تمرکز و کاهش رفتارهاي تکانشگري کودکان ADHD

… دانلود …

بررسي اثربخشي بازي هاي درماني در بهبود تمرکز و کاهش رفتارهاي تکانشگري کودکان ADHD دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي اثربخشي بازي هاي درماني در بهبود تمرکز و کاهش رفتارهاي تکانشگري کودکان ADHD کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي اثربخشي بازي هاي درماني در بهبود تمرکز و کاهش رفتارهاي تکانشگري کودکان ADHD،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي اثربخشي بازي هاي درماني در بهبود تمرکز و کاهش رفتارهاي تکانشگري کودکان ADHD :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي پژوهش هاي نوين در روانشناسي،مشاوره و علوم تربيتي

تعداد صفحات : 15

چکیده مقاله:

بیش فعالی اختلالی فراگیراست که از هنگام تولد یا ابتدای کودکی با نوعی از رفتار بیقراری یا بی توجه بدون اندیشه و به صورت بیش از حدفعال بودن نمایان می شود.هنگامی که فعالیت کودک بحرانی، هدایت آن دشوار و در عین حال مقدار این فعالیت به حدی زیاد باشد که زندگی کودک و اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهد بیش فعالی یا پر تحرکینامیده می شود؛ البته در عین حال می تواند مبین علامتی باشد که اعلام می کند مشکلی در جریان رشد کودک در موقعیت های گوناگون وجود دارد صالحی نیا، معصومه 1378، ص 16. بر اساس مطالعات مولر وزلازو افراد دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی درانجام تکالیف اجرایی سردو گرم مشکل دارند. کارکرد اجرایی سرد : تکالیفی است که مربوط به فرآیندهای شناختی مغز می شود. کارکرد اجرایی گرم :تکالیف مربوط به کنترل هیجان و کارکردهای شناختی و اختلال یادگیری را در بر میگیرد. (پوشه و همکاران1388)

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.