تعيين اثربخشي آموزش روش هاي معماهاي زندگي واقعي و شفاف سازي ارزش ها بر انتظارات هيجاني و تصميم گيري اخلاقي دختران نوجوان

تعيين اثربخشي آموزش روش هاي معماهاي زندگي واقعي و شفاف سازي ارزش ها بر انتظارات هيجاني و تصميم گيري اخلاقي دختران نوجوان

… دانلود …

تعيين اثربخشي آموزش روش هاي معماهاي زندگي واقعي و شفاف سازي ارزش ها بر انتظارات هيجاني و تصميم گيري اخلاقي دختران نوجوان دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعيين اثربخشي آموزش روش هاي معماهاي زندگي واقعي و شفاف سازي ارزش ها بر انتظارات هيجاني و تصميم گيري اخلاقي دختران نوجوان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تعيين اثربخشي آموزش روش هاي معماهاي زندگي واقعي و شفاف سازي ارزش ها بر انتظارات هيجاني و تصميم گيري اخلاقي دختران نوجوان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تعيين اثربخشي آموزش روش هاي معماهاي زندگي واقعي و شفاف سازي ارزش ها بر انتظارات هيجاني و تصميم گيري اخلاقي دختران نوجوان :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زن و جامعه (جامعه شناسي زنان)

تعداد صفحات : 24

این تحقیق، با هدف بررسی اثربخشی آموزش روش های معماهای زندگی واقعی و شفاف سازی ارزش ها بر تصمیم گیری اخلاقی و انتظارات هیجانی دختران نوجوان صورت گرفت. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهر یاسوج در سال تحصیلی 1392-1393 تشکیل می دادند. گروه نمونه شامل 90 دانش آموز دختر بودند که به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب و به طور تصادفی در سه گروه (30) نفری جایگزین شدند. روش پژوهش از نوع نیمه تجربی (پیش آزمون- پس آزمون) با گروه کنترل بود. همه گروه ها سناریوهای انتظارات هیجانی و تصمیم گیری اخلاقی ((Malti & Keller, 2011، را به عنوان پیش آزمون و پس آزمون تکمیل کردند. گروه های آزمایش به طور مجزا 8 جلسه 70 دقیقه ای تحت آموزش به کمک روش های معماهای زندگی واقعی و شفاف سازی ارزش ها قرار گرفتند و گروه کنترل آموزشی دریافت نکردند. نتایج حاصل از تحلیل کواریانس چند متغیری (MANCOVA) حاکی از این است که مقدار F چند متغیری (6.65) در سطح (p<0.000) معنی دار می باشد. لذا می توان گفت که: روش های آزمایشی (آموزش معماهای زندگی واقعی و شفاف سازی ارزش ها) با کنترل اثر پیش آزمون، بر متغیرهای وابسته (سبک انتظارات هیجانی و تصمیم گیری اخلاقی) موثر بودند.

كلید واژه: معماهای زندگی واقعی، شفاف سازی ارزش ها، انتظارات هیجانی و تصمیم گیری اخلاقی

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.