ابعاد تحول در دانشگاههاي سنتي جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم (کارآفرين) با تمرکز بر بعد فرهنگي

ابعاد تحول در دانشگاههاي سنتي جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم (کارآفرين) با تمرکز بر بعد فرهنگي

… دانلود …

ابعاد تحول در دانشگاههاي سنتي جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم (کارآفرين) با تمرکز بر بعد فرهنگي دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ابعاد تحول در دانشگاههاي سنتي جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم (کارآفرين) با تمرکز بر بعد فرهنگي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ابعاد تحول در دانشگاههاي سنتي جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم (کارآفرين) با تمرکز بر بعد فرهنگي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن ابعاد تحول در دانشگاههاي سنتي جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم (کارآفرين) با تمرکز بر بعد فرهنگي :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : چهارمين همايش علمي پژوهشي يافته هاي نوين علوم مديريت، کارآفريني و آموزش ايران

تعداد صفحات : 11

چکیده مقاله:

تحول در دانشگاه های سنتی و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم نتیجه ی دومین انقلاب در نظام آموزش عالی می باشد. ماموریت دانشگاه بعد از آموزش و پژوهش، اکنون رو به سوی کارآفرینی و هوشمندی در ارتباط با صنعت و جامعه نهاده است و نسل سوم دانشگاه ها را دانشگاهی پاسخگو به نیاز جامعه تعیین کرده است. دانشگاه کارآفرین دانشگاهی است که به منظور تطبیق با نیازها و تحولات محیطی، خود را بازنگری می کنند. از این رو دانشگاههای سنتی نیاز به تحول در ابعاد گوناگون به منظور تغییر و رسیدن به دانشگاه های کارآفرین دارند. در این پژوهش با استفاده از روش دلفی و بهره گیری از پنلی متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه،ابعاد تحول در دانشگاه سنتی مورد شناسایی قرار گرفت و سپس ابعاد تحول شناسایی شده توسط پنل منتخب، اولویت بندی شد. تحول فرهنگی مهمترین گام حرکت از دانشگاه سنتی به دانشگاه نسل سوم و شرط لازم در ایجاد دانشگاه نسل سوم شناسایی شد. این پژوهش شرایط تحقق تحول فرهنگی را با معرفی گام های تحول فرهنگی ، راهبردهای هرگام و نمونه اقدامات متناسب با هر راهبرد ارایه می دهد. روش تحقیق در این پژوهش، توصیفی از شاخه پیمایشی است که داده های تحقیق با توزیع پرسشنامه و از روش دلفی جمع آوری شده است. تغییر نگرشی، توسعه مهارتی، استعدادیابی و مشاوره هدایتی، تعمیق ارتباط با جامعه 4 گام اساسی در تحول فرهنگی دانشگاه شناسایی شد. این تحول سبب می شود دانشگاهی پدیدار شود که هر دانشجو و استاد متاثر از فرهنگ حاکم به سهم خود در جهت رفع نیازهای جامعه نقش آفرینی نمایند.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.