بررسي عوامل موثر در خريد تلفن همراه از فروشگاههاي موبايل استان مازندران شهرستان ساري

بررسي عوامل موثر در خريد تلفن همراه از فروشگاههاي موبايل استان مازندران شهرستان ساري

… دانلود …

بررسي عوامل موثر در خريد تلفن همراه از فروشگاههاي موبايل استان مازندران شهرستان ساري دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي عوامل موثر در خريد تلفن همراه از فروشگاههاي موبايل استان مازندران شهرستان ساري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي عوامل موثر در خريد تلفن همراه از فروشگاههاي موبايل استان مازندران شهرستان ساري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي عوامل موثر در خريد تلفن همراه از فروشگاههاي موبايل استان مازندران شهرستان ساري :

سال انتشار : 1393

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي ابزار و تکنيکهاي مديريت

تعداد صفحات : 24

چکیده مقاله:

فن آوری و تکنولوژی در عرصه تجارت نیز رخنه کرده است . این توسعه و پیشرفت باعث پدید آمدن تجارت الکترونیکی گردید. یکی از شاخه های تجارت الکترونیک تجارت سیار یا همان تجارت با تلفن همراه می باشد . تکنولوژی موبایل اشاره به فرصتهای زیادی برای بازاریابی به ویژه در ارتباطات مستقیم با مصرف کننده بدون موانع زمانی یا موقعیتها دارد . اگرچه جنبه های بازاریابی موبایل مثل تبلیغات با موبایل نیاز به تحقیقات بیشتری دارد ، اما تأثیر این تکنولوژی در کارآمدی تبلیغات مشخص شده و تقریباً تمامی شرکتهای بزرگ در پی استفاده از این نوع تبلیغات می باشند . بررسی مورد نظر در جهت تعیین عوامل مؤثر بر خریدوفروش به وسیله موبایل انجام شده است . که در محدوده زمانی 6 ماهه ، در بین فروشگاه های استان مازندران شهرستان ساری اجرا شد . نوع جامعه آماری از نوع تصادفی بوده و عوامل مورد بررسی شامل : عوامل موثر در قبل ، حین و بعد جهت تصمیم گیری برای خرید موبایل توسط خریداران از فروشگاه ها بوده ، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. داده ها از طریق پرسشنامهخودساخته ، پس از بررسی پایایی و روایی آن ، انجام شد . این پرسشنامه حاوی 14 سوال 5 گزینه طیف لیکرتتهیه گردید . آزمون کلموگروف اسمیرنوف برای نرمال بودن ،و آزمون – t برای مقایسه تفاوت بین میانگین هابا استفاده از نرم افزار spss داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از این بررسی عامل موثر در قبل ، حین و بعد ازخرید را به وسیله موبایل نمایان ساخت . و بر اساس تحقیقیات انجام شده مشخص شد که سه سوال مطرح شده در تحقیق اثبات شده و قابلیت تعمیم یافت.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.