بازطراحي جداره بزرگراه هاي شهري با رويکرد ارتقاء پياده مداري و ايجاد فضاهاي چند عملکردي نمونه موردي: بزرگراه رسالت تهران

بازطراحي جداره بزرگراه هاي شهري با رويکرد ارتقاء پياده مداري و ايجاد فضاهاي چند عملکردي نمونه موردي: بزرگراه رسالت تهران

… دانلود …

بازطراحي جداره بزرگراه هاي شهري با رويکرد ارتقاء پياده مداري و ايجاد فضاهاي چند عملکردي نمونه موردي: بزرگراه رسالت تهران دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازطراحي جداره بزرگراه هاي شهري با رويکرد ارتقاء پياده مداري و ايجاد فضاهاي چند عملکردي نمونه موردي: بزرگراه رسالت تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بازطراحي جداره بزرگراه هاي شهري با رويکرد ارتقاء پياده مداري و ايجاد فضاهاي چند عملکردي نمونه موردي: بزرگراه رسالت تهران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بازطراحي جداره بزرگراه هاي شهري با رويکرد ارتقاء پياده مداري و ايجاد فضاهاي چند عملکردي نمونه موردي: بزرگراه رسالت تهران :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنگره بين المللي عمران، معماري و توسعه شهري

تعداد صفحات : 15

چکیده مقاله:

انسان به عنوان اصلی ترین عامل سازنده شهر مدت زمانی است که در شهرسازی و برنامه ریزی شهری فراموش شده و خودروها و اتوبان های شهری در شهرها یکه تازی می کنند. همین عدم تناسب در استفاده انسان و خودرو از فضا موجببروز مشکلات مختلفی در عرصه های اجتماعی – فرهنگی ، اقتصادی ، زیست پذیری شهری و فعالیتی – کالبدی شده است. که عواقب جبران ناپذیری را نیز به دنبال خود داشته است و باعث افت کیفیت زندگی در شهرها به خصوص کلان شهرها شده است.بدیهی است حذف خودرو یا عابر پیاده، به تنهایی، از شهر نه ممکن است ونه مطلوب، از این رو یافتنرابطه ای مناسب میان این دو ضروری می نماید. مقاله حاضر نتیجه پژوهشی است که تلاش می کند تا به رابطه ای معقول بین خودرو و انسان در فضاهای شهری دست یابد. اتوبان رسالت تهران با توجه به اهمیت و نقش مهمی که در سیستمسواره شهر تهران ایفا می کند ، توانسته بسیاری از مشکلات جمل و نقل و دسترسی شرقی – غربی را حل کند، اما از سوی دیگر با بروز مشکلاتی در عرصه های مختلف ، افت کیفیت زندگی در محلات اطراف را نیز باعث شده است که در این مقاله سعی شده با ارائه پیشنهاداتی این مشکلات رفع شود. این پیشنهادات با توجه به رویکرد ناشی از مبانی نظری قید شده درمقاله بر ارتقاء پیاده مداری و ایجاد فضاهای چند عملکردی تاکید داشته و هدف اصلی در آن کاهش اثرات نامطلوب احداث بزرگراه های شهری و پاسخ به نیازهای شهری بافتهای پیرامونی است

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.