استفاده از فناوري رسانه اجتماعي و عملکرد ارتباط با مشتري: مورد مطالعه شرکت کاله

استفاده از فناوري رسانه اجتماعي و عملکرد ارتباط با مشتري: مورد مطالعه شرکت کاله

… دانلود …

استفاده از فناوري رسانه اجتماعي و عملکرد ارتباط با مشتري: مورد مطالعه شرکت کاله دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از فناوري رسانه اجتماعي و عملکرد ارتباط با مشتري: مورد مطالعه شرکت کاله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي استفاده از فناوري رسانه اجتماعي و عملکرد ارتباط با مشتري: مورد مطالعه شرکت کاله،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از فناوري رسانه اجتماعي و عملکرد ارتباط با مشتري: مورد مطالعه شرکت کاله :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي دست آوردهاي نوين پژوهشي مديريت حسابداري اقتصاد

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

بدون تردید می توان گفت مهم ترین دارایی سازمان ها مشتریان هستند. به همین دلیل لازم است در سازمان، سیستمی برای جذب و حفظ مشتربان طراحی و پیاده سازی شود، سیستمی که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به خوبی مدیریتکند که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نام دارد. سازماندهی اثربخش در رسانه های اجتماعی برتری هایی را در سازمان ها به وجود می آورد. به کارگیری رسانه اجتماعی می تواند در سازمان ها شور و شوق را در کارکنان و مشتریان ایجاد کندو مدیران از کارکنان در تصمیمات مهم در سازمان ها استفاده کنند. هدف کلی این پژوهش بررسی قابلیت ها در استفاده ازفناوری رسانه اجتماعی و عملکرد ارتباط با مشتری در شرکت کاله میباشد. این تحقیق یک مطالعه کاربردی که به روش پیمایشی انجام شده است .جامعه آماری این تحقیق 691 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت کاله میباشد.در تهیه جداول ، دسته بندی ، استخراج و تحلیل بهتر داده ها از نرم افزار کامپیوتری Spss استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که سیستم های مدیریت مشتری محور و تکنولوژی رسانه اجتماعی در شرکت کاله تاثیر مثبت و معناداری با مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی دارد.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.