مقاله منابع انساني در جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني

 مقاله منابع انساني در جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني

… دانلود …

مقاله منابع انساني در جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله منابع انساني در جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله منابع انساني در جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله منابع انساني در جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: دومین کنفرانس توسعه منابع انسانی

تعداد صفحات: 17

نویسنده(ها):

سیدمسعود همایونفر – رئیس موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی، فوق لیسانس مکانیک، دانشگ

چکیده:

مدل های تعالی سازمانی به عنوان چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و سنجش میزان موفقیتسازمان ها در استقرار سیستم های نوین مدیریتیو مدیریت کیفیت جامع، کاربردهای روز افزونی پیداکرده اند. این مدل ها به عنوان یک زبان مشترک برای مقایسه عملکرد و میزان موفقیت سازمان ها نیز به کار می روند و به این لحاظ مبنای طراحی جوایز متعددی قرار گرفت ه اند که در کشورهای پیشرفته صنعتی و کشورهای در حال توسعه به سازمان های برتر اعطاء می شود.
یکی از معیارهای مهم در ارزیابی مبتنی بر مدل های تعالی سازمانی، کارکنان یا منابع انسانی است. سازمان ها با هدف کذاری های هم سو با اهدافاستراتژیک خود، در حوزه منابع انسانی و تعریف و اجرای رویکردها و فرایندهای مناسب تلاش می کنند تا در یک سیستم یکپارچه ، به سمت تعالی حرکت کنند.
د راین مقاله سعی شده است تا ضمن معرفی برخی فرایندهای مرتبط با توسعه و مدیریت منابع انسانی، جایگاه آن در مجموعه مدل تعالی سازماین تبیین شده و نتایج حاصل از ارزیابی شرکت های متقاضی دومین دوره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی در سال 1383 ارائه شود. آنچه که سازمان های برتر ایرانی به عنوان رویکردها و فرایندهای مدیریت مابع انسانی به کار گرفته اند و نقاط قوت آنها به تلقی می شود، و آنچه که به تشخیص تیم های ارزیابی ، به عنوان زمینه های قابل بهبود این سازمان ها شناخته شده است در یک جمع بندی کلی نیز ارائه شده و تلاش شده است تا با ارائه میانگین امتیازهای کسب شده، تصویر روشن تری از میزان استقرار سیستم ها و سطح دست یابی به اهداف و نتایج مربوطه ارائه شود تا دیگر سازمان ها بتوانند برای تعریف فرایندها و رویکردهای خود از آنها بهره گیری نمایند.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.