مقاله مباني مصرف‌گرايي در دنياي جديد و اصول مصرف در اسلام با تأکيد بر رسانه ملي

مقاله مباني مصرف‌گرايي در دنياي جديد و اصول مصرف در اسلام با تأکيد بر رسانه ملي

… دانلود …

مقاله مباني مصرف‌گرايي در دنياي جديد و اصول مصرف در اسلام با تأکيد بر رسانه ملي دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مباني مصرف‌گرايي در دنياي جديد و اصول مصرف در اسلام با تأکيد بر رسانه ملي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مباني مصرف‌گرايي در دنياي جديد و اصول مصرف در اسلام با تأکيد بر رسانه ملي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مباني مصرف‌گرايي در دنياي جديد و اصول مصرف در اسلام با تأکيد بر رسانه ملي :

سال انتشار : 1389

تعداد صفحات : 26

از نظر مفهومی، میان مفاهیم «دین» و «سبک زندگی»، رابطه‌ای علّی قابل فرض است؛ به گونه‌ای که برخی از صاحبنظران معتقدند دین در شکل‌دهی به سبک زندگی نقش بسزایی دارد.در میان ادیان مختلف، «دین اسلام» ‌به دلیل تأثیرگذاری بر سبک زندگی پیروان خود، مقامی برجسته و ممتاز دارد زیرا تنها به ارائه اصول و ارزش‌های کلی، بسنده نکرده و سنن و قوانین عملی بسیاری برای حوزه‌های مختلف زندگی بشر ارائه داده است؛ بنابراین، سبک زندگی‌ای که اسلام ارائه می‌دهد، طرح مهندسی ویژه‌ای را برای کاربرد در زندگی فردی و اجتماعی فراهم می‌کند.از دید مکاتب و نظریه‌پردازان غربی، مصرف، یکی از مؤلفه‌های مهم در سبک زندگی است چنان که اسلام نیز درباره آن دستورات بسیاری دارد. از این رو، در مقاله حاضر، ابتدا سبک زندگی و جایگاه مصرف در آن، از دیدگاه اندیشمندان غربی تعریف شده است و در ادامه، با اشاره به برخی از اصول و مبانی شریعت اسلام که تأثیر شگرفی بر سبک زندگی دینی دارند،

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.