مقاله تأثير آموزش حل مسئله خانواده محور بر ارتباط والد- کودک دانش آموزان دوره ابتدايي

مقاله تأثير آموزش حل مسئله خانواده محور بر ارتباط والد- کودک دانش آموزان دوره ابتدايي

… دانلود …

مقاله تأثير آموزش حل مسئله خانواده محور بر ارتباط والد- کودک دانش آموزان دوره ابتدايي دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثير آموزش حل مسئله خانواده محور بر ارتباط والد- کودک دانش آموزان دوره ابتدايي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تأثير آموزش حل مسئله خانواده محور بر ارتباط والد- کودک دانش آموزان دوره ابتدايي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثير آموزش حل مسئله خانواده محور بر ارتباط والد- کودک دانش آموزان دوره ابتدايي :

سال انتشار : 1395

تعداد صفحات : 33

پژوهش حاضر با هدف آموزش حل مسئله خانواده محور به والدین و تعیین اثربخشی آن بر ارتباط والد- کودک دانش آموزان انجام شد. طرح پژوهش تجربی حقیقی از نوع پیش‌آزمون – پس‌آزمون – پیگیری با گروه گواه بود. تعداد 120 دانش-آموز با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی انتخاب شدند و با انتساب تصادفی به دو گروه آزمایشی (60 نفر) و گواه (60 نفر) تقسیم شدند، ابتدا والدین گروه آزمایشی 10 جلسه در کارگاه تربیت کودک / نوجوان اندیشمند شرکت کردند سپس گروه آزمایشی به مدت سه ماه تحت برنامه حل مسئله خانواده محور مورد آموزش قرار گرفتند، برای جمع‌آوری اطلاعات از سیاهه رابطه والد – کودک جرارد (1994) فرم والدین استفاده شد. یافته ها طبق گزارش والدین در سه مرحله پیش‌آزمون- پس‌آزمون (فاصله سه‌ماهه) و پیگیری (فاصله یک‌ماهه) نشان داد، در گروه آزمایشی، بین نمرات پیش‌آزمون- پس‌آزمون در زیر مقیاس‌های ارتباط والد – کودک تفاوت معناداری وجود داشت اما بین نمرات پس‌آزمون – پیگیری در زیر مقیاس‌های ارتباط والد – کودک تفاوت معنادار نبود. بر این اساس می توان نتیجه گیری کرد که آموزش حل مسئله خانواده محور به والدین بر ارتباط والد – کودک دانش آموزان اثربخش بود و ارتباط والد – کودک را بهبود بخشیده است.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.